توزیع ۱۲ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان خراسان‌جنوبی 
کد خبر: 4208148
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۷

توزیع ۱۲ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان خراسان‌جنوبی 

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان‌جنوبی گفت: در قالب طرح اطعام مهدوی از ابتدای ماه رمضان ۱۶۰ هزار پرس غذای گرم و افطاری ساده و ۱۲ هزار سبد معیشتی در بین نیازمندان استان توزیع شده است.

عبدالرحیم لطفی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا، به نقل از اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته‌ امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی، عبدالرحیم لطفی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی گفت: طرح اطعام مهدوی با هدف تهیه و توزیع غذای گرم و بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های تحت حمایت با استفاده از ظرفیت‌های مردمی و مراکز نیکوکاری انجام می‌شود.

وی بیان کرد: اجرای این طرح، بستری برای مشارکت بیشتر خیران نیک‌اندیش و بهره‌گیری از فیض اطعام به نیازمندان در ماه رمضان را فراهم می‌کند.

لطفی افزود: در طرح اطعام مهدوی از ابتدای ماه رمضان تاکنون، ۱۶۰ هزار پرس غذای گرم به ارزش ۸۰ میلیارد ریال و ۱۲ هزار بسته معیشتی به ارزش ۶۰ میلیارد ریال بین نیازمندان توزیع شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان‌جنوبی ادامه داد: ۸۰ آشپزخانه اطعام مهدوی در استان خراسان‌جنوبی فعال شده که برای نیازمندان و مددجویان غذا پخت می‌کنند و پیش‌بینی می‌شود تا پایان ماه رمضان این تعداد به ۱۷۵ آشپزخانه برسد.

وی با دعوت از مردم نوع‌دوست و خیراندیش استان برای کمک به نیازمندان در ماه مبارک رمضان افزود: عموم هم‌استانی‌های خیراندیش می‌توانند علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر و مراکز نیکوکاری کمیته امداد، با شماره‌گیری کد دستوری #۱*۰۵۶*۸۸۷۷* یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۷۶۲۲۵ نسبت به ارائه کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود و مشارکت در طرح اطعام مهدوی اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha